Tiedä oikeudet verkkokoulutus: palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma tutuksi (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 22.9.2021
Päättyy: 22.9.2021

Tarvitsetko tietoa palvelusuunnitelmasta ja/tai erityishuolto-ohjelmaan (EHO) liittyvistä asioista?  Kaipaatko keskustelua tai onko sinulla kysymyksiä siitä, miten näiden suunnitelmien tekemiseen voi parhaiten valmistautua?

Tule mukaan verkkokoulutukseen kuulemaan, kysymään ja keskustelemaan ke 22.9. kello 17.30-19.30 aiheena: Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi. Pääset liittymään tämän illan koulutukseen tästä linkistä: Liity koulutukseen napsauttamalla tästä Voit liittyä  kello 17.20 alkaen.

Koulutusilta on kohdennettu  jäsenyhdistystemme jäsenille, kehitysvammaisten henkilöiden läheisille ja avoin kaikille illan teemasta kiinnostuneille. Tavoitteena on käydä läpi Tukiliiton tuottamien Palvelusuunnitelma tutuksi ja Erityishuolto-ohjelma tutuksi -itseopiskelumateriaalien keskeisiä asioita. Voit tutustua etukäteen itseopiskelukursseihin sivulla: tukiliitto.fi/ajankohtaista/itseopiskelukurssit

Koulutukset järjestetään Teams-ohjelmalla.

Ilmoittaudu mukaan syksyn muihin Tiedä oikkeudet koulutuksen teemoihin (siirry sivulle)
tällä verkkolomakkeella

Ennen tilaisuutta ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse Teams-linkki, jolla koulutukseen pääsee mukaan. Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

************

Tämä Tiedä Oikeudet -verkkokoulutus on yksi osa neljän kerran koulutussarjasta.

Tule mukaan oppimaan uutta ja keskustelemaan syksyn Tiedä oikeudet -verkkokoulutuksiin 22.9. – 13.10. Koulutussarjan päättää vapaamuotoisempi kysely- ja keskustelutilaisuus.

• 22.9. kello 17.30 – 19.30 (huom. aika) Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi
  • 29.9. kello 17.30 – 19 Henkilökohtainen apu tutuksi
  • 6.10. kello 17.30 – 19 Asuminen
  • 13.10. kello 17.30-18.30 (huom.aika) Kyselytunti koulutussarjan teemoista, vapaamuotoista keskustelua