Tiedä oikeudet verkkokoulutus: henkilökohtainen apu tutuksi (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 29.9.2021
Päättyy: 29.9.2021

Tarvitsetko tietoa henkilökohtaisesta avusta palveluna tai sen hakemisesta?  Kaipaatko keskustelua aiheesta tai onko sinulla kysymyksiä siitä, miten tämän palvelun hakemiseen voi parhaiten valmistautua?

Tule mukaan verkkokoulutukseen kuulemaan ja keskustelemaan keskiviikkona 29.9. kello 17.30 – 19 aiheena: Henkilökohtainen apu tutuksi

Koulutusilta on kohdennettu jäsenyhdistystemme jäsenille, kehitysvammaisten henkilöiden läheisille ja on avoin kaikille illan teemasta kiinnostuneille. Tavoitteena on käydä läpi Tukiliiton tuottaman Henkilökohtainen apu tutuksi -itseopiskelumateriaalin keskeisiä asioita. Voit tutustua etukäteen itseopiskelukurssiin sivulla: tukiliitto.fi/ajankohtaista/itseopiskelukurssit

Koulutus on tänään ja pääset mukaan klo 17.20 alkaen suoraan tästä Liity kokoukseen napsauttamalla tästä  Koulutus järjestetään Teams-alustalla.

Ennen maanantaita ilmoittautuneille on lähetetty sähköpostitse Teams-linkki, jolla koulutukseen pääsee mukaan.
Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

************

Tämä Tiedä Oikeudet -verkkokoulutus on yksi osa neljän kerran koulutussarjasta.

Tule mukaan oppimaan uutta ja keskustelemaan syksyn Tiedä oikeudet -verkkokoulutuksiin 22.9.-13.10. Koulutussarjan päättää vapaamuotoisempi kysely- ja keskustelutilaisuus.

• 22.9. kello 17.30 – 19.30 (huom. aika) Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi
  • 29.9. kello 17.30 – 19 Henkilökohtainen apu tutuksi
  • 6.10. kello 17.30 – 19 Asuminen
  • 13.10. kello 17.30-18.30 (huom.aika) Kyselytunti koulutussarjan teemoista, vapaamuotoista keskustelua