Tiedä oikeudet verkkokoulutussarja teemana henkilökohtainen apu (Teams)

Tapahtuma alkaa 68 päivän päästä
Alkaa: 29.9.2021
Päättyy: 29.9.2021

Järjestämme syys-lokakuussa kaikille kiinnostuneille Tiedä oikeudet -verkkokoulutussarjan 22.9.-13.10. aiheista palvelusuunnitelma, erityishuolto-ohjelma, henkilökohtainen apu ja asuminen. Koulutussarjan päättää vapaamuotoinen kysely- ja keskustelutilaisuus. Koulutukset järjestetään Teams-ohjelmalla.

Tietoja päivitetään.

Jokaisessa Tiedä oikeudet -verkkokoulutuksessa kuullaan lyhyt alustus aiheesta ja sen jälkeen on mahdollista keskustella puheenjohtajan johdolla. Koulutuksesta vastaavat Tukiliiton aluekoordinaattorit.

Tervetuloa mukaan kuulemaan, oppimaan ja keskustelemaan neljänä peräkkäisenä keskiviikkona:

• 22.9. kello 17.30 – 19.30 (huom. aika) Palvelusuunnitelma ja erityishuolto-ohjelma (EHO) tutuksi
  • 29.9. kello 17.30 – 19 Henkilökohtainen apu tutuksi
  • 6.10. kello 17.30 – 19 Asuminen
  • 13.10. kello 17.30-18.30 (huom.aika) Kyselytunti koulutussarjan teemoista, vapaamuotoista keskustelua

Ilmoittautuminen avautuu elokuussa.

Ennen tilaisuutta ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki, jolla koulutukseen pääsee mukaan. Keskusteluun voi osallistua äänen ja videon välityksellä tai kirjoittamalla chat-viestejä. Mukaan voi tulla myös vain kuulolle. Keskusteluihin osallistutaan omalla nimellä, mutta niissä ei käsitellä meidän puolestamme yksittäisiin henkilöihin liittyviä asioita. Tietosuojaan liittyvät asiat käydään läpi jokaisen keskustelun alussa.

Verkkokoulutuksessa käydään läpi Tukiliiton tuottaman Tiedä oikeudet -koulutuksen itseopiskelumateriaalin keskeisiä asioita. Voit tutustua etukäteen itseopiskelukurssin teemoihin sivulla: tukiliitto.fi/ajankohtaista/itseopiskelukurssit

Lisätietoja: