Tiedä oikeudet -ETÄkoulutus (Teams)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 12.11.2020
Päättyy: 12.11.2020

Koulutus tarjoaa osallistujille ajankohtaisen tiedon erityishuollosta sekä henkilökohtaisesta avusta. Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja voi käyttää koulutuksessa saamaansa tietoa erityistä tukea tarvitsevan henkilön palveluista sekä tukitoimista omaksi ja muiden hyväksi. Koulutukset ovat maksuttomia ja kaikille avoimia. Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Lapin kehitysvammaisten tukipiiri, Rovaniemen kehitysvammaisten tukiyhdistys, Erityislasten Omaiset ELO ry ja Kehitysvammaisten Tukiliitto.

Tiedä oikeudet -ETÄkoulutus

Aika: to 12.11. klo 12 – 15 ja 17 – 20
etäyhteyksin Teamsillä

Kohderyhmä:
Koulutus on suunnattu kaikille asiasta kiinnostuneille; kuten yhdistysten vapaaehtoistoimijoille ja työntekijöille, kuntien työntekijöille sekä perheille.

Tavoite:
Koulutus tarjoaa osallistujille ajankohtaisen tiedon erityishuollosta sekä henkilökohtaisesta avusta.  Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja voi käyttää koulutuksessa saamaansa tietoa erityistä tukea tarvitsevan henkilön palveluista sekä tukitoimista omaksi ja muiden hyväksi.

Koulutus toteutetaan alustusten ja keskustelujen vuorovaikutuksena. Myös osallistujien kysymyksille ja keskustelulle on varattu aikaa. Koulutusta ja keskustelua vetämässä Kehitysvammaisten Tukiliitosta johtava aluekoordinaattori Ritva Still.

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Tukiliitto, Lapin kehitysvammaisten tukipiiri, Rovaniemen kehitysvammaisten tuki ry sekä Erityislasten Omaiset ELO ry.

Koulutukset ovat maksuttomia ja kaikille avoimia.
Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset 11.11. mennessä:
Eveliina Johansson-Kivioja
eveliina@erityislastenomaiset.fi