Teemaviikko: Teemawebinaari, Vihti

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 2.12.2020
Päättyy: 2.12.2020

Kehitysvammaisten viikon teemawebinaari ke 2.12.2020. Webinaarin järjestää Luoteis-Uudenmaan kehitysvammaisten tuki ry (Lukeva) ja keskustelua vetää yhdistyksen puheenjohtaja Mika Kaartinen.

Teemawebinaari
keskiviikkona 2.12.2020

Tilaisuus on kaikille avoin ja verkon kautta seurattavissa. Lisäinfoa, esityslinkki ja jälkikäteen jaettava tallenne löytyy Lukevan Facebook-sivuilta (siirry sivulle):
Kehitysvammaisten viikon teemawebinaari

Tervetuloa Kehitysvammaisten viikon teemawebinaariin Vihti Livessä keskiviikkona 2.12. klo 15 – 16.
Karviaisen kuntayhtymän johtaja Timo Turunen ja Etevan toimitusjohtaja Marika Metsähonkala valottavat ajankohtaisia teemoja ja hankkeita.

• Mikä on uuden Kehitysvammapoliklinikan tilanne?
  • Miten Kuljetuskeskuksessa otetaan huomioon asiakkaiden erityistarpeet?
  • Mistä töitä kehitysvammaisille?
  • Mitä henkilökohtaisen budjetoinnin pilotti pitää sisällään?

Lähetys on katsottavissa osoitteessa (siirry sivulle):
www.vihti.fi/live.

Huom.
Edellisenä päivänä eli ti 1.12. Lukeva järjestää myös yksityiskeikan Lankilan päivätoimintakeskuksen asiakkaille. Toimarin pihamaalla esiintyy tuolloin Duo E. Alavillamo.

Tapahtumien toteutuksessa noudatetaan paikallista ohjeistusta koronatartunnoilta suojautumiseksi.

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Tapahtumissa noudatetaan viranomaisten turvallisuusohjeita. Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko