Teemaviikko: Tietoa ja elokuvia, Eurajoki

Päättyy: 1.12.2017

Eurajoen Toimarin 25 vuotta juhlavuoden
Avoimet ovet- ja myyjäistapahtuma
1.12.2017 kello 9 16 Eurajoen Toimarissa.

Toimarin avoimien ovien päivänä on Eurajoen Me Itsellä käytössä näyttelyhuone. Näyttelyhuoneessa on auki Elävä kirjasto. Esillä on vuosien varrelta Eurajoella tehtyjä elokuvia, valokuvanäyttely sekä muita lehtileikkeitä ja infoa toiminnasta. Myös Myötätuulen viestin sekä MEKA TV -toiminnan 25-vuotismateriaalia on runsaasti käytettävissä.

Elävässä kirjastossa on näyttelytiloissa aina kaksi meikäläistä, jotka ovat valmiita näyttelyn ohessa kertomaan asumisestaan. Elokuvia voidaan näyttää yleisön toiveesta ja valikoimaan sisältyy monta asumiseen ja vaikuttamiseen liittyvää Me Itse -videota sekä omasta että Satakunnan meikäläisten laajasta tuontannosta. Ryhmä on toiminut elokuvaryhmänä Toimarissa 23 vuotta, joista viimeisinä vuosina ollaan oltu tiiviissä yhteistyössä Me Itse kanssa, mutta tämä on vielä vähemmän tunnettu asia Toimarissa kävijöiden vanhemmille sekä muille vieraille. Tapahtumapaikalla tarjoamme infoa teemaviikon asioista.

Yhteistyössä mukana:
Eurajoen Toimari, Satakunnan meikäläiset, Myötätuulen viesti -hanke ja Satakunnan Elävän Kuvan Keskus/MEKA TV

Ari Impola
impola@meka.tv

Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko

Lue lisää Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikosta ja tule mukaan tapahtumiin:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/teemaviikko/