Teemaviikko: Irti köyhyydestä, työstä palkkaa -ilta, Tampere (suora lähetys)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 1.12.2020
Päättyy: 1.12.2020

Tampereen Kehitysvammaisten Tuki ry:n yhteistyökumppaneita ovat Iltalinjalla – kansalaisten kohtaamispaikka ja Tampereen Hämpit, joka on paikallinen Me Itse -ryhmä.

Irti köyhyydestä, työstä palkkaa -ilta
1.12.2020 kello 17 – 19
Aktiivi, Hämeenpuisto 12, 33210 Tampere

Iltaan voi osallistua Aktiivissa tai seuraamalla lähetystä suorana netissä. Järjestäjät suosittelevat etänä osallistumista.

Paikalle kutsutaan työvalmentaja sekä muutama työllistynyt kehitysvammainen henkilö. Mukaan tulee myös Me itse ry:n taustahenkilöitä. Keskustellaan kokemuksista työllistymisestä. Paikan päälle pystytään ottamaan vain rajattu henkilömäärä.

Kehitysvammaisille kokemusasiantuntijoille maksetaan palkkio puheenvuoroista.

Tapahtumassa postitetaan Teemaviikon kortteja. Kortteja kirjoitetaan jo etukäteen Iltalinjan tapahtumissa.

Linkki etäyhteyteen, tarkempi ohjelma sekä lisätiedot ilmoittautumisen suhteen päivitetään lähempänä tapahtumaa Iltalinjan ja tukiyhdistyksen Facebook-sivuille sekä tukiyhdistyksen verkkosivuille. Pääset tästä linkistä Tampereen Kehitysvammaisten Tuki ry:n sivuille. Tapahtuma lähetetään Iltalinjalla-Facebook-sivulla osoitteessa
facebook.com/Iltalinjalla-kansalaisten-kohtaamispaikka

Tampereen Kehitysvammaisten Tuki ry
Päivi Kaltio
kaltio@kvtukitampere.fi

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko