Teemaviikko: Videoklipit ja kuvat somessa, Suonenjoki

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 1.12.2020
Päättyy: 7.12.2020

Suonenjoen Kehitysvammaisten tuki ry ja sen yhteistyökumppanit tempaisevat somessa.

Koko viikon aikana teemaa tuodaan vaihtuvina videoklippeinä sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena saada tempaukselle palstatilaa alueen lehdissä.

Videoklipit ja kuvat somessa, Suonenjoki
1. – 7.12.2020

Työelämän teemat ovat puhuttaneet alueella. Tukiyhdistyksen hallitus valmistelee ennakkoon kysymyksiä Teemaviikon aiheesta: riittävästä toimeentulosta, palkasta ja työn teosta ja ammattiin opiskelusta. Keräämme myös opiskelijoiden toiveita työhön liittyen.

Yhdistyksen FB-sivuille julkaistaan useita videoklippejä ja valokuvia meidän porukan mietteistä.

Yhdistyksen mahdollisia yhteistyökumppaneita ovat:
Suonenjoen ja Rautalammin asumisyksiköt, päivä- ja työtoiminta, oppilaitoksen alakoulusta opistoihin ja paikalliset lehdet.

Paula Pakarinen
Suonenjoen Kehitysvammaisten tuki ry
suonenjoenkvt@gmail.com

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko