Teemaviikko: Korttitempaus, Pudasjärvi

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 1.12.2020
Päättyy: 7.12.2020

Pudasjärven kehitysvammaisten tukiyhdistys ry:n yhteistyökumppaneita on Oulunkaaren kuntayhtymä/kehitysvammaisten palvelukoti.

Korttitempaus
Pudasjärvellä

Järjestämme korttitempauksen kehitysvammaisten viikolla palvelukodissa heidän katsomallaan sopivana iltana.

Kortit lähetetään sekä kaupunginhallitukselle että valtuustolle, ainakin puheenjohtajille sekä hyvinvointi- ja yhteisöllisyysvaliokunnan puheenjohtajille. Halutessaan korttien tekijät voivat lähettää niitä myös omaisille.

Asuntoloissa kaivataan tekemistä ja uusia ideoita, joten tämä on oikein hyvä idea, jonka avulla voi myös vaikuttaa ja kertoa ajatuksista päättäjille.

Teemme paikallislehteen sekä someen tästä julkaisuja.

Sirpa Timonen-Nissi
Pudasjärven kehitysvammaisten tuki ry
sirpa.timonen-nissi@pp1.inet.fi

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Taphatumissa noudatetaan viranomaisten turvallisuusohjeita. Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko