Teemaviikko: Taiteen rajamailla -seminaari (suora lähetys), Pori PERUTTU

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 1.12.2020
Päättyy: 1.12.2020

Tapahtuma siirtyy, koska lähetyspaikka on suljettu koronatilanteen takia.

Porin Me Itse, Osallisuus-teatteri ja MEKA TV järjestävät

Taiteen rajamailla -seminaari (suora lähetys)
Kohti uutta epänormaalia -ensiesitys

1.12.2020 kello 12 – 15

Järjestyksessään 13. valtakunnallinen elokuvaseminaari, joka painottuu tänä vuonna erityisryhmien esittävään taiteeseen sekä Osallisuus teatterin uuden näytelmän ensi-iltaan Kohti uutta epänormalia. Tapahtuma järjestetään Porin seudun kansalaisopiston auditoriossa sekä valtakunnallisena live-esityksenä.

Yleisömäärää joudutaan karsimaan koronatilanteen vuoksi, mutta tilaisuutta voi seurata suorana lähetyksenä netissä.

Osallisuus-teatterin uusi näytelmä Kohti uutta epänormaalia saa ensi-iltansa. Osan esityskuluista saamme Porin kaupingilta.

Koronaeristyksen aikoina on tärkeää saada vammaisten ihmisten ääni kuuluviin. Ilman näkyvää toimintaa erityisryhmistä tulee eristysryhmiä. Taiteen rajamailla -seminaari  1.12.2020 kello 12. #kohtaamut

Haluamme korostaa, että taidekin voi olla oikeaa työtä ja taiteen avulla voimme ainakin estää henkistä köyhyyttä. Myös uusi näytelmä käsittelee erilaisten ammattien ja työntekijöiden selviytymistä poikkeusoloissa.

Mukana alustavasti yhteistyössä mm. Taike, Porin seudun kansalaisopisto, Monituote, Ojantien toimintakeskus, SEKK, Satakulttuuria, Satasirkus, Satakunnan yhteisökeskus/Satakunnan kokemustoimintaverkosto ja paikallisia teatteritoimijoita.

Tiia Takala
Porin Me Itse
tiianiina84@g.mail.com

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko