Teemaviikko: Nettilähetyksiä ja somekampanja, Oulu

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 1.12.2020
Päättyy: 7.12.2020

Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry:n kanssa yhteistyöhön ovat jo lupautuneet mukaan Caritas-Säätiön kaksi hanketta ja seurakunta. Myös muita yhteistyökumppaneita voi olla tulossa.

Nettilähetyksiä ja somekampanja, Oulu
1. – 7.12.2020
Alustavasti olemme suunnitelleet
  1. Nettilähetyksiä (Teams Live), joiden aiheet liittyvät teemaviikon sisältöihin. Yhteistyössä Suunta elämälle -hankkeen ja seurakunnan kanssa. Mahdollisesti myös Samat ry:n kanssa.
  2. Some-kampanja Facebookissa yhdessä Duunista Totta -hankkeen kanssa.
  3. Korttikampanja mukaan lähtevissä asumisyksiköissä ja omissa ryhmissä (Menojengi, Perheilyryhmät). Korttitaidetta aiomme koota sähköisesti yhdistyksen YouTube-videokanavalle. Mahdollisesti esittelemme sitä myös kirjepostilla.
  4. Sähkökaappitaidetta: yhteistyötä ehdotettu paikallisen sähköyhtiön kanssa.

Korttitempaus tulee näkymään ainakin yhdistyksen kotisivuilla, Facebookissa, LinkedIn-päivityksissä ja Instagramissa. Yhteistyökumppaneiden ilmoittelussa viikon teema näkyy myös. Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry on jo syksyllä nostanut viikkoa ja sen teemaa verkostoissamme esille.

Annemari Eskola
Oulun kehitysvammaisten tuki ry
annemari.eskola@oketuki.fi

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko