Teemaviikko: Kuopion Aarne ja Aune -toiminnan vaikuttajaryhmän keskustelu palkkatyön mahdollisuuksista

Tapahtuma alkaa 5 päivän päästä
Alkaa: 3.12.2020
Päättyy: 3.12.2020

Aarne ja Aune -toiminnassa tuetaan vaikuttamaan. Kuopion Aarne ja Aune -toiminnan vaikuttajien ryhmä keskustelee palkkatyön erilaisista mahdollisuuksista. Keskustelussa on vaikuttajien ryhmän lisäksi mukana Tukiliiton työntekijöitä. Tilaisuus järjestetään sekä livenä että Whereby-etäyhteydellä.

Tilaisuus on samalla osa Erätauko-viikkoa, jolloin voi järjestää oman Erätauko-keskustelun.
”Erätauko on uusi tapa käynnistää ja käydä rakentavaa yhteiskunnallista keskustelua – mahdollisuus pysähtyä ja harkita asioita rauhassa.
Erätauon avulla voit tuoda eri lähtökohdista tulevia ihmisiä käymään tasavertaista keskustelua ja saat paikalle myös heidät, jotka herkästi jäävät keskusteluiden ulkopuolelle.”

Lisätietoa Erätauko-viikosta löytyy Erätauko-säätiön kotisivuilta

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko