Teemaviikko: Kiusaamisesta selvitytymisen vinkit -podcast, Kauhajoki

Tapahtuma on käynnissä
Alkaa: 1.12.2021
Päättyy: 7.12.2021

Kauhajoen kehitysvammaisten tuki ry järjestää yhteistyökumppanien kanssa

Kiusaamisesta selviytymisen vinkit -podcast
Ajatuksenamme on tuottaa podcast aiheesta ihmissuhteet ja kiusaamisesta selviytyminen, jossa sisällön tuottavat Kauhajoen Kamujen jäsenet.

Avoin työpaja ihmissuhteista
Toiseksi tavoitteenamme on järjestää kaikille avoin työpaja ystävyyden ja ihmissuhteiden teemalla teemaviikon aikana.

Näyttely ihmissuhteista
Lisäksi vedämme paikallisen kansalaisopiston erityisryhmille suunnatulla kurssilla tapaamiskerran viikon teemalla. Teemme myös yhteistyötä paikallisen toimintakeskuksen kanssa. Näissä keräämme ajatuksia ja materiaalia paikallisessa kirjastossa teemaviikon aikana pidettävään ”näyttelyyn” viikon teemasta.

• Me itse Kauhajoen Kamut
  • toinen pääjärjestäjistä Kauhajoen kirjasto (näyttelytilat)
  • Kauhajoen kansalaisopisto (kurssitapaamisen vetäminen)
  • LLKY Kauhajoen toimintakeskus (ajatuksien kerääminen/materiaalin tuottaminen teemaviikon aiheeseen liittyen)

Heidi Hautala
Kauhajoen kehitysvammaisten tuki ry
heidimhautala@gmail.com

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2021, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten oikeuksista. Tänä vuonna puhumme ihmissuhteista, kaveruudesta ja erityisesti siitä, miten kiusaamisesta voi selviytyä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko