Teemaviikko: Kohtaa mut -tanssiaiset, Joutseno

Lauantaina 7.12.2019 kello 16.30 – 19.30
Esperi Hoitokoti Pappilankoti
Ierikankuja 1, Joutseno

Tapahtumaan kutsutaan Pappilankodin (ja päivätoiminnan) asiakkaat, Joutsenon alueella itsenäisesti asuvia kehitysvammaiset henkilöt sekä Lappeenrannan ja Imatran alueella asuvia kehitysvammaisia henkilöitä niin Eksoten yksiköistä kuin yksityisistä asumispalveluyksiköistä.

Kohtaa mut! Järjestämme lähialueen kehitysvammaisille henkilöille tapahtumia kodissamme, jotta he tutustuisivat toisiinsa ja saisivat samalla uusia ystäviä ja kyläilypaikkoja. Haluamme näkyä, kuulua, poistaa esteitä ja näyttää rohkeasti mallia muillekin kehitysvammaisten asumispalveluyksiköille, jotka perinteisesti ovat viettäneet juhliaan vain omissa porukoissaan.

Tapahtumassa esiintyy “Duo Sininen Sävel”.

Asiakkaamme osallistuva koristeluun ja tarjoilun järjestämiseen sekä muihin juhlavalmisteluihin. Päivätoiminnassa valmistamme etukäteen myyntiin pizzaa ja mokkapaloja jne. Myös grilli voisi olla käytössä ja makkaratarjoilua.

Tavoitteenamme on: “Perinteisten toimintatapojen uudistamista, tullaan tunnetuiksi keskenämme, ennakkoluulojen hälventämistä, esteiden poistamista sekä reipasta ja rohkeaa verkostoitumista. Pappilankodin asiakkaiden kanssa yhdessä järjestetään ja isännöidään nämä bileet, joista ei menoa ja iloa tule puuttumaan.”

Anita Kononen
anita.kononen@esperi.fi

Olemme osa valtakunnallista kehitysvammaisten ihmisten teemaviikkoa 1. – 7.12.20109.

Teemaviikko

Teemaviikon tunnus 2019 on “Oikeus hyvään palveluun”.
Nostamme myös esille palvelujen tuomaa hyvää elämänlaatua. Kohtaa mut!
Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko