Teemaviikko: Kohtaa mut -pikkujoulut, Joensuu

Joensuun Kehitysvammaisten tuki ry järjestää

Pikkujoulut 28.11.2021 kello 13 –16
Joensuussa

Pikkujoulutapahtuma / syyskokous Joensuussa Laulutalolla ensimmäisenä adventtina. Kohdataan toisiamme, lievitetään yksinäisyyttä, lauletaan yhdessä joululauluja sekä askarrellaan joulukortteja, joita voi joko vaihtaa paikan päällä vanhojen tai uusien tuttavien kanssa tai lähettää ystäville, sukulaisille tai ihan vaikka viedä mennessään omaa asuntoaan piristämään.

Tapahtumassa luetaan Me Itse -yhdistyksen laatima julkilausuma ja keskustellaan ihmissuhteista sekä kiusaamisesta selviytymisestä.

Yhdistyksen tapahtumista lisää Facebook-sivulla osoitteessa
facebook.com/Joensuun-Kehitysvammaisten-Tuki-ry

Pieta Natunen
Joensuun Kehitysvammaisten tuki ry
pieta.natunen@gmail.com

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2021, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten oikeuksista. Tänä vuonna puhumme ihmissuhteista, kaveruudesta ja erityisesti siitä, miten kiusaamisesta voi selviytyä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko