Teemaviikko: Korttitempaus, Hankasalmi

Tapahtuma alkaa 5 päivän päästä
Alkaa: 1.12.2020
Päättyy: 7.12.2020

Lylmi ry järjestää yhteistyökumppaniensa (Hankasalmen Invalidit ry, Hankasalmen kansalaisopisto) kanssa

Korttitempaus
Hankasalmella

Koronatilanteen takia järjestämme kaksi erillistä tilaisuutta. Koetamme järjestää korteista näyttelyn kirjastolle ja tietysti jaamme kuvia somessa. Jokainen kortti on kuvan arvoinen!

Valmiit kortit lähetämme tuomaan iloa ja paikallisille palvelutalojen asukkaille ja yhdistyksen jäsenille, joille korona aika on ollut raskasta, kun on ollut rajoitteita osallistua toimintoihin. Useat ovat viestitelleet yksinäisyydestään ja itse valmistettu kortti toisi varmasti iloa saajalleen.

Valmistamme kortteja, joihin laitetaan tekstiä ”Kohtaa mut” tai ”Ajattelen sinua”.  Valmiista korteista otamme kuvia joita jaamme Facebookissa ja tiedustelemme saisimmeko järjestää kirjastolla näyttelyn korteista, ennen kuin ne lähetetään saajilleen. Silloin paikallislehti tekisi jutun näyttelystä.

Varpu Pöyhönen
Lylmi ry
lylmihankasalmi@mail.com

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko