Teemaviikko: Työtä ilman palkkaa (Facebook Live)

Tapahtuma alkaa 8 päivän päästä
Alkaa: 3.12.2020
Päättyy: 3.12.2020

Tervetuloa Teemaviikon Facebook Live -lähetykseen, jonka aiheena on Työtä ilman palkkaa. Kari Vuorenpää ja Mari Hakola jutustelevat Tukiliiton näkemyksistä palkattoman työn tekemisestä. Suora lähetys Tukiliiton-Facebook sivuilla alkaa kello 14 ja päättyy kello 14.15.

Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, klikkaat vain itsesi Facebookkiin Tukiliiton sivuille. Keskustelu säilyy myös tallenteena Tukiliiton Facebook sivuilla kaksi viikkoa. Tervetuloa mukaan!

Tähän tulee myöhemmin suora linkki Facebook-tapahtumaan!

Huom!
Huomaa myös Tukiliiton toinen vartin pituinen, selkeästi puhuttu Facebook Live -lähetys Teemaviikolla
Työtä ja palkkaa
3.12.2020 kello 14 –14.15 (Facebook Live).

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko