Teemaviikko: Elokuvaseminaari, Pori

Alkaa: 1.12.2017
Päättyy: 1.12.2017

YHDENVERTAISINA YHDESSÄ -juhlaseminaari

Porin seudun kansalaisopiston auditoriossa perjantaina 1.12.2017 kello 10 – 15.

VAPAA PÄÄSY

Satakunnassa löytyy 100 hyvää syytä juhlaan ja nyt juhlistamme järjestyksessään 10. valtakunnallisen erityisryhmien elokuvaseminaarin yhteydessä näistä muutamaa:

• KeViKe/MEKA TV toimintamalli täyttää tänä vuonna 25 vuotta.
  • Satakuntaliitto myönsi 26.11.2017 Satakunnan Elävän Kuvan Keskukselle Satakunta mitallin ansioituneesta työstä maakunnan hyväksi, jonka perusteluissa mainittiin muun muassa että “kehitysvammaisten omaehtoinen elokuvakulttuurinen toiminta SEKK ry ja MEKA TV:n yhteistyönä lienee laajinta maailmassa”.
  • Osansa tähän laajuuteen on antanyt Myötätuulen viesti, jonka 25 vuotista taivalta juhlistamme myös seminaarissamme.
  • SEKKin ja MEKA TV SUOMI 100 juhlavuoden “100 satakuntalaista elokuvaa” -sarjan loppusuoraa on myös syytä ihmetellä ja juhlistaa, että sarja saatiin erityisryhmien suurien ponnisteluiden ansiosta vietyä loppuun saakka.
  • Syytä juhlaan antaa myös Suomi, jonka 100-vuotista itsenäistä taivalta kunnioitamme oman toiminnen neljännessatajuhlan kanssa YHDESSÄ.

OHJELMA

10 – 11  Valtakunnalliset Me Itse ry:n ja Kehtysvammaisten Tukiliiton tervehdykset ja kuulumiset

11 omakustanteinen ruokataulo

12 – 13.30 Asiantuntijoita ja kokemuspuhujia Satakunnasta sekä huomionosoitukset

14 – 15 Puupäät ja Avain-orkesteri esittävät juhlamusiikkia sekä Avain-orkesteri julkistaa uuden levynsä SE ON SATA.

Seminaaria emme valitettavasti tänä vuonna pysty lähettämään suorana lähetyksena, mutta juhlakooste esitetään SUOMI 100 satakuntalaista elokuvaa -sarjan osana 100/100.

Tarkempi ohjelma osoitteessa

Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko

Lue lisää Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikosta ja tule mukaan tapahtumiin:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/teemaviikko/