Teemaviikko: Kaverien kesken, Alajärvi ja Lehtimäki

Alajärvi-Vimpeli tukiyhdistys ry järjestää

Kaverien kesken
Alajärvellä

Tilaisuudessa tarjoamme pitsat valinnan mukaan. PIZZERIA Turkin Chilin yrittäjä tarjoaa juomat. Tapahtumaan olemme jakaneet kutsuja asuntoiloihin, toimintakeskukseen ja kutsumalla kehitysvammaisia henkilökohtaisesti.

Kaverien kesken
Lehtimäellä

Alajärveen kuuluva Lehtimäki kutsuu ihmisiä omaan tapahtumaansa Lehtimäellä. Järjestämme siis kaksi tapahtumaa.

Tapahtumissa keskustellaan teemasta.
Tapahtumissa noudatetaan koronatilanteen vaatimia turvallisuusohjeita. Turvallisuustilanteen niin vaatiessa, tapahtuma siirretään toiseen ajankohtaan.

Alisa Hauta-aho
Alajärvi-Vimpeli kehitysvammaisten Tuki ry
alisaorvokki@gmail.com

Olemme osa valtakunnallista teemaviikkoa 1. – 7.12.2020, joka nostaa esille kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia.

Teemaviikko

Teemaviikko on 1. – 7. joulukuuta, ja silloin puhutaan kehitysvammaisten ja vastaavaa tukea käyttävien ihmisten toimeentulosta. Viikon tunnuslause 2020 on ”Irti köyhyydestä. Työstä palkkaa”. Poikkeustilanteen takia 2020 tuen hakuaika päättyy marraskuun 20. päivä. Lähtekää mukaan korttikampanjaan! Lisätietoa Tukiliiton sivulla:
Kehitysvammaisten ihmisten teemaviikko