Tapaaminen perheille, jossa lapsella on 15q11q13-mikroduplikaatio-oireyhtymä

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 12.11.2021
Päättyy: 14.11.2021

Tapaamispaikkana on Scandic-hotelli Laajavuori Jyväskylässä. Viikonlopun aikana on mahdollisuus tavata muita perheitä, joiden lapsella on sama oireyhtymä sekä osallistua järjestettyyn ohjelmaan. Lauantaina vanhemmilla on mahdollisuus omiin vertaiskeskusteluihin ja kokemusten vaihtamiseen vetäjän johdolla, kun lapsilla ja nuorilla on omaa ohjelmaa ohjaajien kanssa. Sunnuntaina on koko perheelle tarkoitettua ohjelmaa vetäjien johdolla.

Laajavuoreen on mahdollista tulla majoittumaan perjantaina kello 15 alkaen. Tapaaminen päättyy sunnuntaina lounaaseen kello 12. Ohjaajat ovat lasten ja vammaisten aikuisten kanssa lauantaina kello 10 – 17.30.

Tapaaminen on tarkoitettu koko perheelle. Tapaaminen täysihoitoineen ja ohjelmineen on osallistujille maksuton, matkakulut jäävät osallistujien maksettavaksi. Hotellissa on kylpylä ja lapsille lastenallas sekä leikkipaikka sisällä ja ulkona. Mukaan mahtuu kuusi perhettä ilmoittautumisjärjestyksessä.  Tapaamiseen voi osallistua myös lauantaina (ja sunnuntaina) päiväosallistujana. Ilmoittaudu mukaan  27.10 mennessä.

Noudatamme tapaamisen aikana valtakunnallisia ja alueella voimassa olevia terveysviranomaisten määräyksiä ja ohjeita COVID 19 -tilanteeseen liittyen.