Tapaaminen perheille, joissa lapsella on Williamsin oireyhtymä

18. 20.5.2018 Perhetapaaminen
Tapaaminen perheille, joissa lapsella on Williamsin oireyhtymä
Kurssikeskus Koivupuisto, Ylöjärvi.
Tapaaminen suunnitellaan yhteistyössä Suomen Williams yhdistyksen kanssa.

Hakulomake
Hakemukset 13.4. mennessä!

Lisätietoja:

Koivupuiston kurssikeskukseen mahtuu majoittumaan max. 9-10 perhettä. Lisäksi isoja sisaruksia tai pari retkihenkistä perhettä mahtuu majoittumaan kahteen pihalla kesämajoituksena käytettävään aittaan.

Majoittujilta osallistumismaksu on 100 euroa/perhe. Osallistumismaksu veloitetaan tapaamisen jälkeen kotiosoitteeseen tulevalla laskulla.

Tapaamiseen voi osallistua hyvin myös päiväkävijänä lauantaina tai/ja sunnuntaina. Päiväkävijät voivat osallistua kaikkiin ruokailuihin ja kaikkeen ohjelmaa. Päiväkävijöiltä ei peritä osallistumismaksua.

Alustava ohjelma:

18.5. perjantaina majoittautuvat perheet voivat saapuvat kurssikeskukseen majoittumaan klo 18 alkaen. Tarjolla on iltapala klo 19.30 – 20.30. Tapaamisen vetäjä vastaanottamassa perheitä.

19.5. lauantaina  aamupala 8 – 9. Varsinainen tapaaminen on klo 10 – 17. Vanhemilla on mahdollisuus vertaiskeskusteluihin ja kokemusten vaihtoon vetäjän johdolla. Lapsilla ja nuorilla on vanhempien ohjelman ajan omaa iänmukaista ohjelmaa ja omat ohjaajat. Illalla perheillä on saunamahdollisuus, (kolme lastenohjaajaa on illalla klo 20.30 asti perheiden saunomisen tukena).

20.5. sunnuntaina järjestetään kaikille perheille yhteistä ohjelmaa. Perheiden osallistumisen tukena on vetäjä ja  muutama lastenohjaajaa. Tapaaminen loppuu lounaaseen klo 12.