Tapaaminen perheille, joissa lapsella on Perisylvian oireyhtymä

Tapahtuma alkaa 64 päivän päästä
Alkaa: 27.8.2021
Päättyy: 29.8.2021

Viikonlopun aikana on mahdollisuus tavata muita perheitä ja osallistua perheiden yhteiseen ohjelmaan. Lauantaina vanhemmilla on mahdollisuus omiin vertaiskeskusteluihin ja kokemusten vaihtamiseen vetäjän johdolla, kun lapsilla ja nuorilla on omaa ohjelmaa ohjaajien kanssa.

Tapaaminen järjestetään kylpylähotelli Peurungassa Laukaalla, lähellä Jyväskylää. Hotelliin mahdollista tulla majoittumaan perjantaina klo 15 alkaen. Tapaaminen päättyy sunnuntaina lounaaseen klo 12. Lastenohjaajat ovat lasten kanssa lauantaina klo 10 – 17. Muun ajan lapset ovat vanhempien vastuulla. Lauantai-iltana ja sunnuntaina aamupäivällä on kuitenkin 2-3 ohjaaja perheiden osallistumisen tukena.

Tapaaminen on osallistujaperheille maksuton. Mukaan mahtuu kahdeksan perhettä ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisäksi tapaamiseen voi osallistua lauantaina (ja sunnuntaina) päiväosallistujana. Tapaamisen järjestää Tukiliiton Harvinaiskeskus Norio. Ilmoittautumiset tapaamiseen 24.7 mennessä.