Tapaaminen perheille, joissa lapsella on Sallan tauti (Kylpylähotelli Peurunka)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 30.10.2020
Päättyy: 1.11.2020

Viikonlopun aikana on mahdollisuus tavata muita perheitä ja osallistua perheiden yhteiseen ohjelmaan. Lauantaina vanhemmilla on mahdollisuus omiin vertaiskeskusteluihin ja kokemusten vaihtamiseen vetäjän johdolla, kun lapsilla ja nuorilla on omaa ohjelmaa ohjaajien kanssa.
Tervetuloa mukaan vertaistapaamiseen perheille, joissa lapsella/nuorella on Sallan tauti. Tapaaminen järjestetään 30.10. – 1.11.2020 Kylpylähotelli Peurungassa (Laukaa).

Peurunkaan on mahdollista tulla majoittumaan perjantaina kello 15 alkaen. Tapaaminen päättyy sunnuntaina lounaaseen kello 12. Lastenohjaajat ovat lasten kanssa lauantaina kello 10 – 17. Muun ajan lapset ovat vanhempien vastuulla. Lauantai-iltana ja sunnuntaina aamupäivällä on kuitenkin 3 – 4 ohjaajaa perheiden osallistumisen tukena.

Tapaaminen on osallistujaperheille maksuton.  Mukaan mahtuu kahdeksan perhettä ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisäksi tapaamiseen voi osallistua lauantaina (ja sunnuntaina) päiväosallistujana.

Tapaamisen järjestää Tukiliiton Harvinaiskeskus Norio.