Talvitanssit, Leppävirta

Päättyy: 30.1.2020

Kehitysvammaisten Talvitanssit

Aika: Torstai 30.1.2020 kello 14.00 – 18.00

Paikka: Hyvinvointi- ja liikuntakeskus Vesileppis Areena, Vokkolantie 1, Leppävirta
puh. 029 170 0170, sales@vesileppis.fi

Pääsyliput 12 €. Ennakkolippujen tilaus (10.1.2020 saakka) sekä ruokailu- ja majoitusvaraukset myynti@vesileppis.fi. Lisätiedot www.vesileppis.fi tai täältä.

Tanssien suojelijana toimii Ystävyyden Suurlähettiläs Petri Virolainen. Hän myös tulee possuklaaninsa kanssa avaamaan tanssit!

“Petri Virolainen ja possuklaani saapuvat Vesileppikseen jo keskiviikkona, vuorokautta ennen tanssien ajankohtaa tutustumaan paikkoihin ja tanssien rakennus töihin. Oman rankan kiusatun lapsen historian omaava Petri aloitti kehitysvammaisten hyväntekeväisyystoiminnan vuonna 2005 saatuaan Keravan vammaispalvelulta kolmipyörän. Nyt hänellä on takana jo yli 100 yksikkö vierailua ja 80000km polkupyöräilyä. ” Idea Petrin kutsumiseen tuli bongattuani hänet televisio-ohjelmasta. Seuraavana päivänä tutuistuimme työmaalla kaveriin hieman internetin avulla ja teki niin kovan vaikutuksen että lähestyimme häntä samantien aiheen tiimoilta.” sanoo Vesileppiksen hotelliyhtiön toimitusjohtaja Kimmo Rossi ”Totesimme myyntineuvottelijamme Anne Lanton kanssa että Petri olisi täydelliset ”kasvot” ensimmäisille kehitysvammaisten suurtansseillemme ja iloksemme hän hyppäsikin remmiimme epäröimättä käytännössä lainkaan. Petri tulee avaamaan tanssit jonka jälkeen hänen roolinsa muotoutuu tapahtuman edetessä. Mies on niin karismaattinen että pelkkä läsnäolo riittää.” Rossi jatkaa.”

Lisätiedot : Anne Lantto 029-1700172 /anne.lantto@vesileppis.fi

Yhteistyössä Leppävirran Kehitysvammaisten Tuki ry