Talkoot Tourujoen Yössä, JYVÄSKYLÄ

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 28.9.2019
Päättyy: 28.9.2019

Tervetuloa talkoolaiseksi 28.9.2019 Jyväskylässä!

Innostaako sinua vapaaehtoistoiminta? Kaipaatko tekemistä ja meininkiä pimenevään syksyyn? Lähde mukaan talkoisiin!

Best Buddies -kaveritoiminta osallistuu myös tänä vuonna omalla teltalla mahtavaan Tourujoen Yön -tapahtumaan 28.9.2019. Tourujoen yö on koko perheen päihteetön kulttuuritapahtuma ja se on Kansalaistoiminnankeskus Mataran suurin tapahtuma. Teemana on tänä vuonna Tourujoen Yö -iloa, elämyksiä ja kohtaamisia!

Kaveritoiminnan teltalla talkootehtävissä voi esimerkiksi

• olla apuna rintamerkkien teossa
  • olla kertomassa yhdenvertaisesta kaveritoiminnasta
  • jakaa mainoksia

Järjestämme nyt kahdet eri talkoot. Ensimmäisissä talkoissa keskiviikkona 25.9.2019 harjoittelemme rintamerkkien tekoa.

Nämä toiset talkoot ovat kaveritoiminnan teltalla, Tourujoen Yö -tapahtumassa. Voit tulla talkoolaiseksi jompaan kumpaan tai molempiin.

Tässä tietoa TELTTATALKOISTA
PÄIVÄ: 28.9.2019
KELLO: 17-21
OSOITE: Kansalaistoiminnankeskus Matara
Matarankatu 6, 40100 Jyväskylä.

Talkoisiin ovat tervetulleita mukaan kaikki halukkaat. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta teltalla mainosten jakamisesta tai kaveritoiminnasta kertomisesta. Toiminta sopii kaikille nuorille ja aikuisille!

Talkoovuoroja on kello 17-21 välillä.  Talkoovuoro kestää kaksi tuntia. Tällä kertaa talkoisiin mahtuu mukaan kahdeksan enimmäistä ilmoittautunutta! Kun ilmoittaudut, saat lisää tietoa talkoista.

Talkoissa on mukana muutama ohjaaja.  Jos tarvitset enemmän tukea osallistumiseesi, ilmoita siitä kaveritoiminnan työntekijälle (yhteystiedot alla) tai ota mukaan avustaja tai esimerkiksi joku läheinen.

Vapaaehtoiset talkoolaiset kuuluvat Tukiliiton yleiseen tapaturma- sekä vastuuvakuutukseen.

Ilmoittaudu torstaihin 19.9. kello 14 mennessä.
Ilmoittautumislinkki telttatalkoisiin: ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Lisätietoja:
Miisa Sankila
miisa.sankila@tukiliitto.fi

Best Buddies -kaveritoiminta
Kehitysvammaisten Tukiliitto

Tapahtuman järjestää Kehitysvammaisten Tukiliiton Best Buddies -kaveritoiminta.
Toimintamme on tuettu Veikkauksen tuotoilla.