Talkookoulutus 1/3, Jyväskylä

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 6.5.2019
Päättyy: 6.5.2019

Tervetuloa mainostiimin koulutukseen Jyväskylään 6.5.2019!

Seuraava Best Buddies -kaveritoiminnan Kohtaa mut -tapahtuma Jyväskylän seudulla on osa Yläkaupungin yö -tapahtuman ohjelmaa. Järjestämme Kohtaa mut -piknikin, jossa pelataan ulkopelejä, kerrotaan kaveritoiminnasta ja tietenkin pidetään hauskaa yhdessä! Kohtaa mut -piknik toteutetaan tuttuun tapaan yhdessä vapaaehtoisten kanssa. Tule mukaan talkoisiin, juuri sinua tarvitaan!

Talkootehtävien tekeminen Kohtaa mut -piknikillä sujuu helposti ja mukavasti, kun niitä on harjoiteltu etukäteen. Järjestämme siis talkoisiin liittyviä koulutuksia.

Koulutuksia pidetään kolmesta eri aiheesta, kolmena eri ajankohtana. Mainostamisesta, pelien ohjauksesta ja kaveritoiminnasta kertomisesta pidetään omat koulutukset.

MAINOSTIIMI jakaa Kohtaa mut -pikinikillä ohikulkijoille tietoa piknikistä ja kerää palautetta osallistujilta. Koulutuksessa harjoitellaan tulevia tehtäviä, käydään läpi perusasioita vapaaehtoisuudesta ja pidetään hauskaa yhdessä!

Talkookoulutuksiin ja talkoisiin ovat tervetulleita mukaan kaikki halukkaat. Toiminta sopii kaikille nuorille ja aikuisille!

Päivä: Maanantaina 6.5.2018
kello: 17-19
Paikka: Kansalaistoiminnankeskus Matara
Osoite: Matarankatu 6 A 1, 40100 Jyväskylä

Tavataan Mataran aulassa ja jatketaan siitä yhdessä koulutustilaan.

Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta mainostamisesta tai palautteen keruusta, harjoitellaan sitä yhdessä! Koulutuksiin voi tulla myös pitämään hauskaa, oppimaan uusia asioita ja tapaamaan ihmisiä, vaikka itse talkootehtävät Kohtaa mut -piknikillä eivät kiinnostaisikaan.

Kaikki talkoisiin osallistuneet saavat osallistumisestaan todistuksen ja pienen muiston.

Kohtaa mut -piknik järjestetään Yläkaupungin Yössä 18.5.2019 klo 14-17.

Koulutuksissa ja talkoissa on ohjaajia mukana ryhmän tukena. Jos tarvitset enemmän tukea osallistumiseesi, ota yhteys kaveritoiminnan opiskelijaan, yhteystiedot alla. Voit ottaa myös oman kaverin, avustajan tai muun läheisen mukaan.

Ilmoittaudu mukaan ILMOITTAUTUMISLINKISTÄ.

Ole utelias ja tule mukaan talkoojengiin!

Lisää tietoa ja ihmeteltävät asiat:
Anniina Ahlholm, opiskelija
sähköposti: opiskelija.kansalaistoiminta@tukiliitto.fi
puhelin:040 656 5141
Best Buddies -kaveritoiminta/ Kehitysvammaisten Tukiliitto

Tapahtuman järjestää Kehitysvammaisten Tukiliiton Best Buddies -kaveritoiminta.
Toimintamme on tuettu Veikkauksen tuotoilla.