Tahkokankaan kesäjuhla, Oulu

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 14.6.2018
Päättyy: 14.6.2018

Tuttavallisemmin Tahkiksen perinteinen kesätapahtuma toteutetaan jo 14:ttä kertaa 14.6. klo 16 – 19. Haluamme tarjota Oulussa ja ympäristökunnissa asuville kehitysvammaisille, heidän omaisilleen ja heidän kanssaan toimiville henkilöille yhteisen tapahtuman, jossa voi tavata tuttuja ja viettää alkanutta kesää musiikin sekä muun hauskan toiminnan ympärillä.
Katso mainos tästä.

Vuoden 2018 kesätapahtumassa esiintymässä ”bilepoikabändi” Portion Boys, tangokuningas Marko Lämsä ja iskelmälaulaja Armi. Ohjelmassa myös Oulun Kärppien pelaajien vierailu ja nimmareiden jako, AC Oulun jalkapalloilupiste, Oulun Lipottarien pesäpallopiste ja Kaverikoirat vierailevat. Tapahtuma-alueella on myyntikojuja, joista voi ostaa pientä syötävää ja juotavaa, onnenpyörä, kasvomaalausta ja PartyBooth-valokuvauskoppi.

Tapahtuma on päihteetön ilmaistapahtuma, jonka järjestävät yhteistyössä PPSHP, Caritas, Nuorten Ystävät ja Oulun kehitysvammaisten tuki ry.

Ennakkoilmoittautuminen yli 15 henkilön ryhmistä pyydetään toimittamaan 4.6. mennessä sähköpostitse:
anniina.riipinen@caritaslaiset.fi

Tapahtumapaikka: Tahkokankaan palvelukeskus, Kiilakiventie 5, 90250 Oulu

Lisätietoja tapahtumasta antaa: Marja-Leena Tahkola, diakoniajohtaja, Caritas-Säätiö. Puhelin 044 468 4225