Syysretkipäivä perheille klo 10-15, Peurunka

Tapahtuma alkaa 3 päivän päästä
Alkaa: 30.10.2021
Päättyy: 30.10.2021

Tule kokemaan liikkumisen iloa syksyisen retkipäivän muodossa keskisuomalaisen luonnon ympäröimänä Peurunkaan. Peurunkajärven rannoilla ja harjumaisemien kupeissa kiemurtelevilla ulkoilureiteillä liikutaan Malikkeen toimintavälineillä. Päivän mittaan pysähdymme nauttimaan retkievästä laavulle, makkaranpaiston ja kuuman mehun kera.

Tarkempi ohjelma muotoutuu osallistujien toiveiden sekä vallitsevan sään mukaan. Tarvittaessa käytössämme on sisätila, jonne on esteetön kulku. Perheillä on myös mahdollisuus yöpyä Kylpylähotelli Peurungassa la-su.  Retkipäivä on maksuton, mutta yöpyjiltä peritään omavastuuhinta 25 €/aikuinen (sis. retkipäivän lounas, majoitus ja kylpylän käyttö).

Ilmoittautuminen tapahtumaan 10.10. mennessä tämän Webropol-linkin kautta. Mukaan mahtuu 8 perhettä.

Tapahtuman toteuttavat yhteistyössä Malike ja Tatu ry.

Malike

Malike tarjoaa osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille. Lue lisää toiminnastamme sivulta
www.tukiliitto.fi/malike