Staff Matters! Disability Workforce of Tomorrow -konferenssi, Helsinki

Päättyy: 4.10.2019

Aika: 3–4.10.2019
Paikka: Radisson Blu Seaside, Ruoholahdenranta 3, Helsinki

Kansainvälisessä Staff Matters! -konferenssissa luodaan yhdessä näkymiä sosiaalialan henkilöstön työhön nyt ja tulevaisuudessa:

• Miten henkilöstö voi vahvistaa ihmisoikeuksia työssään ja edistää YK:n vammaissopimuksen tavoitteita?
  • Millaista osaamista ja johtamista tarvitaan?
  • Miten rakennetaan toimintakulttuuria, jossa hyvä henkilöstökokemus johtaa hyvään asiakaskokemukseen tukea tarvitsevien ihmisten palveluissa?

Konferenssissa nostamme esille ihmislähtöistä ja arvopohjaista työtä myönteisessä valossa. Sosiaaliala tarjoaa mahdollisuuden merkityksellisen työn tekemiseen ja jatkuvaan osaamisen kehittämiseen. Kuulemme kahden päivän aikana mielenkiintoisia näkökulmia sekä Suomesta että ulkomailta. Puheenvuorojen ja työpajojen aiheina ovat mm. ammattitaitoisen ja sitoutuneen henkilöstön rekrytointi sekä henkilökunnan pysyvyyden ja osaamisen kehittäminen. Osallistujat pääsevät jakamaan omia henkilöstökokemuksiaan ja käytännön toimintamalleja yhteisissä keskusteluissa. Kiinnostavia puhujia ovat muun muassa suomalainen aivotutkija ja tieteen popularisoija Katri Saarikivi Helsingin yliopistosta sekä henkilöstöjohtaja Johanna Pystynen Vincit Oy:stä. Seminaarin ohjelma julkaistaan kokonaisuudessaan kesän aikana.

Konferenssin kielinä ovat suomi ja englanti. Tilaisuudessa on simultaanitulkkaus. Työpajojen kielenä on englanti lukuun ottamatta pääsalin työpajoja, joissa on myös simultaanitulkkaus suomi-englanti-suomi.

Konferenssi järjestetään EASPD:n ja suomalaisten kumppaneiden yhteistyönä. Tilaisuuden järjestäjinä Suomessa toimivat Kehitysvammaisten Palvelusäätiö, Kehitysvammaliitto, Eteva kuntayhtymä, Rinnekoti-Säätiö, Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Kårkulla samkommun, Savon Vammaisasuntosäätiö (Savas) ja Aspa-säätiö.

EASPD – European Association of Service Providers for Persons with Disabilities on eurooppalaisten vammaisalan palveluntuottajien kattojärjestö.

Konferenssin hinnat:

Early-bird hinta 1.8.2019 saakka:
EASPD jäsenhinta 220 euroa
muut 280 euroa

Normaali hinta 2.8.2019 alkaen:
EASPD jäsenhinta 260 euroa
muut 320 euroa

Hyödynnä ennakkovaraajan etu ja ilmoittaudu 1.8. mennessä!

Katso lisätietoja ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa
www.kvps.fi/staff-matters!

#staffmatters #EASPD