Rintamerkkitalkoot, JYVÄSKYLÄ

Tapahtuma alkaa 5 päivän päästä
Alkaa: 25.9.2019
Päättyy: 25.9.2019

Tervetuloa talkoolaiseksi 25.9.2019  Jyväskylässä!

Innostaako sinua vapaaehtoistoiminta? Kaipaatko tekemistä ja meininkiä pimenevään syksyyn? Lähde mukaan talkoisiin!

Best Buddies -kaveritoiminta  osallistuu myös tänä vuonna omalla teltalla mahtavaan Tourujoen Yön tapahtumaan 28.9.2019. Tourujoen Yö on koko perheen päihteetön kulttuuritapahtuma ja se on Kansalaistoiminnankeskus Mataran suurin tapahtuma. Teemana on tänä vuonna Tourujoen Yö -iloa, elämyksiä ja kohtaamisia!

Teltalla talkootehtävissä voi esimerkiksi

• olla apuna rintamerkkien teossa
  • olla kertomassa yhdenvertaisesta kaveritoiminnasta
  • jakaa mainoksia

Järjestämme nyt kahdet eri talkoot. Ensimmäisissä talkoissa keskiviikkona 25.9.2019 harjoittelemme rintamerkkien tekoa. Toiset talkoot ovat itse Tourujoen Yö-tapahtumassa. Voit tulla talkoolaiseksi jompaan kumpaan tai molempiin.

Tässä tietoa RINTAMERKKITALKOISTA
PÄIVÄ: 25.9.2019
KELLO: 17-19
OSOITE: Kansalaistoiminnankeskus Matara
Matarankatu 6, 40100 Jyväskylä.

Tavataan  porukalla Mataran aulassa. Talkoissa harjoittelemme rintamerkkien tekemistä lauantain tapahtumaa varten  ja tutustumme muihin talkootehtäviin.

Talkoisiin ovat tervetulleita mukaan kaikki halukkaat. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta rintamerkkien tekemisestä, mainoksien jakamisesta tai kaveritoiminnasta kertomisesta. Toiminta sopii kaikille nuorille ja aikuisille!

Talkoissa on mukana muutama ohjaaja.  Jos tarvitset enemmän tukea osallistumiseesi, ilmoita siitä kaveritoiminnan työntekijälle (yhteystiedot alla) tai ota mukaan avustaja tai esimerkiksi joku läheinen. Tila on esteetön ja sieltä löytyy esteetön wc.

Vapaaehtoiset talkoolaiset kuuluvat Tukiliiton yleiseen tapaturma- sekä vastuuvakuutukseen.

Ilmoittaudu torstaihin 19.9. kello 14 mennessä, niin osaamme varata sopivasti kahvia ja naposteltavaa. Jos sinulla on jokin ruoka-ainerajoite, voit ilmoittaa sen työntekijälle (yhteystiedot alla). Rintamerkkitalkoisiin mahtuu kahdeksan ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Ilmoittautumislinkki rintamerkkitalkoisiin: ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Lisätietoja:
Miisa Sankila
miisa.sankila@tukiliitto.fi

Best Buddies -kaveritoiminta
Kehitysvammaisten Tukiliitto

Tapahtuman järjestää Kehitysvammaisten Tukiliiton Best Buddies -kaveritoiminta.
Toimintamme on tuettu Veikkauksen tuotoilla.