Retkipäivä Ulos talosta, pois pihasta -toimintavälinekoulutuksen yhteydessä klo 10-14, Lamminpään ulkoilualue, Ylöjärvi

Tapahtuma alkaa 102 päivän päästä
Alkaa: 5.5.2022
Päättyy: 5.5.2022

Luonnossa liikkumista ja pyöräilyä 10 – 14 Lamminpään ulkoilualueella (Velodromintie 45, Ylöjärvi).

Ryhmäkodit, päivätoiminnat ja muut vastaavat yhteisöt voivat hakea osallistujaksi toimintavälinekoulutusten retkipäiviin. Retkelle voi hakea yhteisöstä 3 – 4 ihmistä, jotka tarvitsevat toimintavälineen ja toisen ihmisen apua voidakseen osallistua ja liikkua. Kommunikoinnin ja ruokailun sujumiseksi myös tarvittava määrä ohjaajia tai avustajia / yhteisö.

Retkeläiset toimivat koulutuksessa kokemusasiantuntijoina. Toimintavälinekoulutuksen osallistujat toimivat avustajina retkellä ja auttavat muun muassa siirtymisissä.

LISÄTIETOA ja hakemukset 6.4.2022 mennessä Tanja Taurialle:
tanja.tauria@tukiliitto.fi

On kesä ja aurinko paistaa. Nuori hymyilevä nainen istuu JOSI-Wismi -rattaissa. Mies avustaa naista työntämällä rattaita. He kulkevat harjun päällä hiekkapintaisella kuntopolulla. Kuva: Malike
Ulos talosta, pois pihasta -toimintavälinekoulutuksen toisena päivänä tehdään retki luontoon. Isopyöräiset Josi-Wismi -rattaat mahdollistavat vaikeasti vammaisen ihmisen liikkumisen metsässä. Kuva: Maike

Malike

Malike tarjoaa osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille. Lue lisää toiminnastamme sivulta
www.tukiliitto.fi/malike