Retkipäivä Ulos talosta, pois pihasta -toimintavälinekoulutuksen yhteydessä *PERUTTU!*

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 5.5.2022
Päättyy: 5.5.2022

Tapahtuma on peruttu toimintavälinekoulutuksen peruuntumisen vuoksi. Seuraava koulutus syyskuussa, jonka yhteydessä uusi retkipäivä.

Luonnossa liikkumista ja pyöräilyä kello 10–14 Lamminpään ulkoilualueella (Velodromintie 45, Ylöjärvi).

Ryhmäkodit, päivätoiminnat ja muut vastaavat yhteisöt voivat hakea osallistujaksi toimintavälinekoulutusten retkipäiviin. Retkelle voi hakea yhteisöstä 3–4 ihmistä, jotka tarvitsevat toimintavälineen ja toisen ihmisen apua voidakseen osallistua ja liikkua. Kommunikoinnin ja ruokailun sujumiseksi on ilmoitettava myös tarvittava määrä ohjaajia tai avustajia / yhteisö.

Retkeläiset toimivat koulutuksessa kokemusasiantuntijoina. Toimintavälinekoulutuksen osallistujat toimivat avustajina retkellä ja auttavat muun muassa siirtymisissä.

Hakemukset 13.4.2022 mennessä tämän linkin kautta (aukeaa uuteen ikkunaan). Huom! ilmoittautumisaikaa jatkettu.

On kesä ja aurinko paistaa. Nuori hymyilevä nainen istuu JOSI-Wismi -rattaissa. Mies avustaa naista työntämällä rattaita. He kulkevat harjun päällä hiekkapintaisella kuntopolulla. Kuva: Malike
Ulos talosta, pois pihasta -toimintavälinekoulutuksen toisena päivänä tehdään retki luontoon. Isopyöräiset Josi-Wismi -rattaat mahdollistavat vaikeasti vammaisen ihmisen liikkumisen metsässä. Kuva: Maike

Malike

Malike tarjoaa osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille. Lue lisää toiminnastamme sivulta