Tapahtuma alkaa 32 päivän päästä
Alkaa: 14.1.2019
Päättyy: 28.2.2019

Verkkovalmennus

Ratkaisu- ja voimavarakeskeinen verkkovalmennus itsenäistymisvaiheessa olevien nuorten vanhemmille, joiden 13 – 29-vuotiaalla nuorella on kehitysvamma tai vastaavia tuentarpeita.

Aiheuttaako nuoren itsenäistyminen paljon kysymyksiä ja tunteita: Pärjääkö nuori, pärjäänkö minä? Miten tuen nuoren omia valintoja? Pystynkö päästämään irti? Miltä muutos minusta tuntuu? Muuttuuko vanhemmuus? Miltä tulevaisuus näyttää? Mikäli haluat pohtia tarkemmin nuoruuden tärkeää kehitystehtävää sekä omia vanhemmuuden taitojasi henkilökohtaisten tehtävien kautta sekä yhdessä työntekijöiden ja toisten vanhempien kanssa, tämä valmennus on juuri sinulle. Valmennus on maksuton.

Valmennus kestää kuusi viikkoa, ja sen lähtökohtana ovat jokaisen osallistujan omat tavoitteet ja uusien vanhemmuuden taitojen oppiminen. Valmennus sisältää alustuksia ja tehtäviä. Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, padin tai älypuhelimen sekä toimivan verkkoyhteyden ja perustaidot netin käytöstä. Mukaan mahtuu kymmenen osallistujaa, jotka valitsemme hakijoiden joukosta. Haku valmennukseen on päättynyt, ilmoitamme hakeneille marraskuussa 2018. Seuraava vastaavanlainen valmennus järjestetään syksyllä 2019. Seuraa ilmoittelua nettisivuillamme.

Tutustu valmennukseen tarkemmin tästä.