Pyöräilymatka Brändöön 15.-19.6.2022, Ahvenanmaan saaristo

Tapahtuma alkaa 27 päivän päästä
Alkaa: 15.6.2022
Päättyy: 19.6.2022

Koe virkistävä merituulen humina ja -tuoksu Ahvenanmaan saaristossa pyöräillen! Matkalla pyöräillään koko perheen voimin Brändöstä lähisaaristoon, yhteensä noin 30 km:n pituisia päivämatkoja. Pyöräilyyn varataan runsaasti aikaa, mikä mahdollistaa verkkaisen tahdin ja pysähdykset.

Kenelle

Matka on suunnattu näkövammaisille ja liikkumisen apuvälineitä käyttäville lapsille (alle 16 v.) sekä heidän perheilleen. Lapsen näkövamman tulee olla diagnosoitu. Erityislasten ja heidän kanssaan pyöräilevien aikuisten osallistuminen pyöräilyyn mahdollistetaan Malikkeen erityispyörillä ja muilla ratkaisuilla. Sisaruksilta ja yksin pyöräileviltä aikuisilta edellytetään omia pyöriä tai pyörän vuokraamista. Matkan aikana saadaan ideoita pyöräilyyn, yhteisiä pyöräilykokemuksia ja päästään keskustelemaan muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

Aikuinen ja lapsi pyöräilevät yhdessä tandemilla, molemmilla on aurinkolasit päässä. On kevät.

Majoitus ja hinta

Majoittuminen tapahtuu koko matkan ajan Hotelli Gullvivanissa Brändössä. Saapumisesta majapaikkaan perhe huolehtii itse. Matkan omavastuuosuus on 150 €/perhe, sis. majoituksen, aamiaisen, lounaan ja päivällisen. Välipalat ja iltapalat eivät sisälly, vaan ovat perheen omalla vastuulla.

Ilmoittautuminen

Pyöräilymatkalle pääsevät perheet valitaan hakemusten perusteella. Hakuaika päättyy 31.3.2022. Linkki sähköiseen hakemukseen (aukeaa uuteen ikkunaan).

Yhteistyössä: Malike ja Sokeain lasten tuki ry

Joukko ihmisiä pyöräilee avustettuna erityispolkupyörillä. Kuvassa rinnakkainpoljettava- ja yhdistelmäpolkupyörä.
Pyöräretkellä.