Pohjois-Suomen jäsenyhdistysten verkkokeskustelu ajankohtaisista asioita

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 17.11.2020
Päättyy: 17.11.2020

Pohjois-Suomen alueen verkkokeskustelut ovat aina kuun kolmantena tiistaina kello 17 – 18

• Verkkokeskusteluissa pääset kohtaamaan muita alueesi yhdistystoimijoita (Lappi, Kainuu ja Pohjois-Pohjanmaan).
  • Saat ajankohtaista yhdistyksille suunnattua tietoa.
  • Keskustelut on suunnattu kaikille jäsenyhdistysten aktiivitoimijoille.
  • Keskustelun vetäjänä toimii alueesi aluekoordinaattori. Verkkokeskusteluissa voi vierailla myös muita Tukiliiton asiantuntijoita.
  • Verkkokeskustelut järjestetään Teams-alustalla, linkki lähetetään ilmoittautuneille aina saman päivän aamuna.

Verkkokeskustelun syksyn ohjelma:

• 20.10. Aloitus, odotukset ja toiveet yhdistystoimijoilta. Tukiliiton tuki yhdistyksille.
  • 17.11. Marraskuun aiheena on Tukiliiton taloudellinen tuki jäsenyhdistyksille ja keskustelua tulevan vuoden toiminnasta. Mukana on myös kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti. Voit tutustua Tukiliiton taloudelliseen tukeen jo etukäteen https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/taloudellinen-tuki/
  • 15.12. Teema ilmoitetaan myöhemmin

Ilmoittaudu mukaan täyttämällä verkkolomake, jolla voit ilmoittautua joko  yhteen tai vaikka kaikkiin keskusteluihin. Ilmoittautuminen päättyy aina keskustelua edeltävänä päivänä. Avaa verkkolomake tästä linkistä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Kysy lisää: