Näin järjestät Facebook-live -tapahtuman

Alkaa: 8.4.2021
Päättyy: 8.4.2021

Tule opettelemaan Facebook-liven käyttöä

Facebook-live on hyvä tapa elävöittää yhdistyksen Facebook-kanavan tarjontaa. Live-lähetys tallentuu Facebookiin, jolloin sen ehtivät nähdä myös he, jotka eivät ole huomanneet osallistua tapahtumahetkellä. Puhelimella kuvatessa Facebook-liven voi usein myös tallentaa ja siirtää Youtubeen, jonka kautta tallennetta voi jakaa vielä useammille ihmisille.

Koulutus tapahtuu verkossa Teams-videopuhelussa torstaina 8.4.21 kello 17.30-19.00

Koulutukseen tulevalla olisi hyvä olla olemassa oma tai yhdistyksen Facebook-tili ja hänen pitäisi osata käyttää facebookin yleisempiä toimintoja, esimerkiksi osata luoda julkaisu ja ryhmään liittyminen sekä julkaisun kommentointi. Harjoittelemme jokainen Facebook-liveä kurssia varten luodussa Facebook-ryhmässä, jossa on katselijoina vain muita kurssilaisia.

Osallistumiseen tarvitset älypuhelimen, jolla käytät Facebookkia. Parhaiten kurssi onnistuu, jos voit osallistua toisella laitteella Teams-puheluun ja tehdä kännykällä Facebook-harjoituksia, mutta tarvittaessa kurssi onnistuu myös yhtä älypuhelinta käyttämällä.

Ilmoittaudu kurssille tästä https://link.webropolsurveys.com/S/72AD2BF983688404

Kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 12 ensimmäistä. Toivomme vain yhtä osallistujaa/yhdistys, jotta mahdollisimman monesta yhdistyksestä mahduttaisiin mukaan.