Muutoksen aika -iltapäiväwebinaari (Teams)

Tapahtuma alkaa 23 päivän päästä
Alkaa: 10.6.2022
Päättyy: 10.6.2022

Webinaarin teemana ovat vammaispalveluissa ja lainsäädännössä tapahtuvat muutokset ja vaikutukset kehitysvammaisten ja perheiden tukeen ja palveluluihin, sekä järjestöjen ja julkisen sektorin kumppanuus hyvinvointialueella.

Webinaari on suunnattu erityisesti Kehitysvammaisten Tukiliiton jäsenyhdistysten jäsenille, mutta siihen ovat tervetulleita kaikki tuen ja palveluiden muutoksesta kiinnostuneet. Jäsenyhdistykset voivat järjestää myös etäkatsomoita, joissa voi seurata tilaisuutta ja keskustella webinaarin teemoista.

Webinaari on maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua etukäteen. Tilaisuus järjestetään Teams-alustalla ja suora linkki webinaariin TÄSSÄ

Muutoksen aika -iltapäiväwebinaari 10.6.2022 klo 12–16.30

12.00 Tervetuloa!

12.15 Järjestöjen ja julkisen sektorin kumppanuus uudella hyvinvointialueella