Malikkeen Lumella-perheloma, Vuokatti

Tapahtuma alkaa 15 päivän päästä
Alkaa: 12.3.2018
Päättyy: 17.3.2018

Talven riemua, uusia elämyksiä ja vertaistukea… Lumella-perhelomalla nautitaan lumella liikkumisesta koko perheen voimin. Loma on tarkoitettu perheille, joissa on vaikeasti vammainen lapsi tai nuori.

Lomalla liikutaan koko perheen voimin mm. hiihtäen, laskettelen ja retkiluistellen. Vaikeasti vammaisten lasten osallistuminen mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Tavoitteena on virkistävä loma, jolla saadaan ideoita perheen arkiliikkumiseen ja tutustutaan muihin samassa elämäntilanteessa oleviin perheisiin.

Lomalle haetaan Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n lomatukihakemuksella, joka löytyy osoitteesta www.mtlh.fi. (nimellä Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet, yhteistyökumppani Kehitysvammaisten Tukiliitto). Täytä hakemus huolellisesti ja perustele hakemuksesi hyvin. Lomalle valitaan seitsemän perhettä.

MTLH myöntää lomalle valituille lomatuen. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa / vrk sisältäen täysihoidon, lapset lomailevat maksutta. Yhteistyössä Malike, MTLH ry ja Vuokatin urheiluopisto.

TÄYTÄ SÄHKÖINEN HAKULOMAKE 12.12.2017 MENNESSÄ OSOITTEESSA
www.mtlh.fi.