Lumella-loma, Vuokatti

Tapahtuma alkaa 100 päivän päästä
Alkaa: 25.3.2019
Päättyy: 30.3.2019

Talven iloa, uusia kokemuksia ja vertaistukea.

Lumella-perhelomalla nautitaan lumella liikkumisesta koko perheen voimin. Loma on tarkoitettu perheille, joiden lapsi tai nuori tarvitsee osallistumiseen toimintavälineen ja toisen ihmisen apua.

Loman alustavassa ohjelmassa on mm. hiihtoa, laskettelua, pulkkamäkitapahtuma sekä husky-ajelua. Lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Tavoitteena on virkistävä loma, jonka aikana saadaan ideoita perheen arkiliikkumiseen ja päästään keskustelemaan  muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

Lumella-lomalle haetaan Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n lomatukihakemuksella, joka löytyy heidän sivuiltaan  (loman nimi Voimaa vertaisuudesta -lomat lapsiperheille).

MTLH myöntää lomalle valituille lomatuen. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa / vrk sisältäen täysihoidon, lapset lomailevat maksutta. Yhteistyössä Malike, MTLH ry ja Vuokatin urheiluopisto.

Täytä sähköinen hakulomake 25.12.2018 mennessä osoitteessa:
www.mtlh.fi.