Malikkeen Liikkeelle-perheloma, Vuokatti 24. – 29.9.2018

Tapahtuma alkaa 126 päivän päästä
Alkaa: 24.9.2018
Päättyy: 29.9.2018

Ulkoilua, yhdessä tekemistä ja vertaistukea Vuokatin urheiluopiston kauniissa maisemissa.

Liikkeelle-perhelomalla nautitaan koko perheen yhteisestä ulkoilusta yhdessä muiden perheiden kanssa. Loman ohjelmassa on mm. melontaa, uusia kokemuksia seikkailupuistossa sekä husky-ajelua. Vaikeasti vammaisten lasten osallistuminen mahdollistetaan toimintavälineiden avulla.

Viikon aikana saadaan uutta virtaa ja uusia ideoita perheen arkiliikkumiseen sekä tutustutaan muihin samassa elämäntilanteessa oleviin perheisiin.

Lomalle haetaan Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n lomatukihakemuksella., joka löytyy osoitteesta www.mtlh.fi. (nimellä Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet, yhteistyökumppani Kehitysvammaisten Tukiliitto). Täytä hakemus huolellisesti ja perustele hakemuksesi hyvin. Lomalle valitaan seitsemän perhettä.

MTLH myöntää lomalle valituille lomatuen. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa/vrk sisältäen täysihoidon, lapset lomailevat maksutta. Yhteistyössä Malike, MTLH ry ja Vuokatin urheiluopisto.