Malike mukana Nuku yö ulkona -päivätapahtumassa Espoossa 31.8.2019 klo 11-18

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 31.8.2019
Päättyy: 31.8.2019

Nuku yö ulkona -päivätapahtumassa on monipuolista ohjelmaa sekä mahdollisuus kokeilla erilaisia ulkoilulajeja. Malike ja VAU ovat mukana soveltavan melonnan pisteellä.

Suomen Latu haastaa neljännen kerran koko Suomen nukkumaan yönsä ulkona 31.8.2019. Bodomjärven rannalle, idylliselle Oittaan ulkoilualueelle (Kunnarlantie 33), nousee Nuku yö ulkona -tapahtuman ajaksi pääkaupunkiseutua palveleva 400 ulkoilijaa majoittava Metsähotelli. Alueella järjestetään päivätapahtuma 31.8.2019 klo 11-18. Voit kokeilla melontaa sekä hyödyntää erilaisia maastoliikkumisen apuvälineitä nonstop-ohjelmaan.

Välineteltta löytyy infopisteen läheisyydestä, invaparkki on osoitteessa Oittaantie, 02740 Espoo. Lue lisää täältä.

Tarkempi ohjelma löytyy täältä.

Saavutettavuus on huomioitu myös telttasaunassa, joka avoinna klo 15-21. Tutustu myös muuhun iltaohjelmaan.

Tapahtuman toteuttaa Suomen Latu yhteistyössä paikallisten jäsenyhdistyksiensä kanssa. Tapahtumassa on mukana myös Espoon kaupunki, Sydänliitto, Malike, VAU ry sekä SPR Keski-Espoon osasto.

Metsähotellissa on huomioitu liikuntarajoitteisten tarpeet mm. inva-wc:llä sekä esteettömillä telttapaikoilla. Majoittautuminen Metsähotellissa on täysin ilmaista. Esteettömän alueen majoitteissa on vielä vapaata, ilmoittaudu mukaan täällä. HUOM! Esteettömien majoitepaikkoja voi tiedustella myös: elina.pajunen@suomenlatu.fi