Malike meets Kenguru -tapahtuma, Helsinki

Tapahtuma alkaa 6 päivän päästä
Alkaa: 26.5.2018
Päättyy: 26.5.2018

Jaatisen Majalla pidetään avoimia ovia ja samalla juhlistetaan Kenguru-vuokraamon 15-vuotista taivalta. Paikan päällä on buffetti, makkaranpaistoa ja hauskaa ohjelmaa niin lapsille, kuin aikuisillekin.

Iltapäivän aikana sinulla on mahdollisuus saada tietoa tapahtumaan osallistuvien järjestöjen toiminnasta. Pääset kokeilemaan ja testaamaan erilaisia toimintavälineitä, mm. pyöriä ja maastovälineitä. Saat ohjausta ja neuvontaa välineiden soveltuvuudesta ja hankinnasta. Paikalla on myös toimintavälineiden maahantuojia.

Iltapäivän aikana järjestetään myös kaksi pyöräretkeä lähiympäristössä, klo 12.30 ja 14.00. Kummallekin retkelle mahtuu mukaan kuusi vaikeasti vammaista lasta tai nuorta perheineen tai avustajineen. Ilmoittaudu retkelle viimeistään 18.5.2018 laittamalla sähköpostia Antti Tulasalolle.

Tapahtumassa mukana: Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Jaatinen ry, Leijonaemot, CP-liitto ry, Rinnekoti-Säätiö, Kehitysvammatuki 57 ry, FDUV, Lihastautiliitto ry, Suomen vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry, Vamlas, Helsingin Invalidien Yhdistys ry ja Uudenmaan CP-yhdistys.