Malike meets Kenguru -kokeilutapahtuma klo 13 – 17, Vihti

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 18.5.2019
Päättyy: 18.5.2019

Lämpimästi tervetuloa viettämään hauskaa päivää Nuuksion kansallispuiston maisemiin Salmen ulkoilualueelle! Päivän aikana on mahdollisuus kokeilla toimintavälineitä ja erilaisia harrastuksia. Pääset kokeilemaan mm. melontaa ja pyöräilyä sekä tekemään pienen metsäretken, jolla voit paistaa vaahtokarkkeja laavulla. Paikassa on ravintola, jossa voit syödä omakustanteisen keittolounaan.

Saat päivän aikana ohjausta ja neuvontaa toimintavälineiden soveltuvuudesta ja hankinnasta sekä tutustut eri järjestöihin mukavan toiminnallisen tekemisen lomassa. Järjestöt ja hankkeet järjestävät mm. ohjelmaa sisaruksille, kommunikaatiotyöpajan sekä hauskoja leikkejä ja pelejä kaikille.

Ei etukäteisilmoittautumista. Lämpimästi tervetuloa!

Yhteistyössä: Kehitysvammaisten Tukiliitto ja sen Malike-toiminta, Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU, Leijonaemojen Perhe edellä puuhun -hanke, Jaatinen, Espoon Kvt, Kaikki samalla viivalla -hanke, Erityinen sisaruus -hanke.