Luontoviikonloppu perheille 15.-17.9.2023, Vuokatti (Sotkamo)

Tapahtuma alkaa 219 päivän päästä
Alkaa: 15.9.2023
Päättyy: 17.9.2023

Tämä perhetapahtuma on suunnattu vaikeasti vammaisille lapsille/nuorille ja heidän perheilleen. Tapahtumassa ulkoillaan yhdessä maalla, vedessä, koirien kyydittämänä ja ehkä jopa ilmassa. Alustavassa ohjelmassa on siis mm. melontaa, retkeilyä, vaijeriliukua istumavaljain seikkailupuistossa sekä vauhtia koiravaljakon kyydissä. Luontoviikonlopussa liikutan Vuokatin urheiluopiston ympäristössä ja osallistutaan Vuokatin vaellustapahtuman perhevaellukseen (2 km) maastoliikkumisen apuvälineitä hyödyntäen retkieväitä unohtamatta.

Lisätiedot tarkentuvat!

Paikka

Vuokatin urheiluopisto, Vuokatti (Sotkamo). Majoitus perheittäin Vuokatti Chalets -lomahuoneistoissa.

Hinta

Omavastuuosuus viikonlopusta on 60 € aikuisilta ja 20 € lapsilta sisältäen aamupalan, lounaan ja päivällisen sekä viikonlopun ohjelman. Iltapalat omatoimisesti huoneistoissa.

Ilmoittautuminen

Tapahtumaan haetaan tämän webropol-linkin kautta (avautuu uuteen ikkunaan) 11.8.2023 mennessä. Huom! Ilmoittautumislinkki ei ole vielä auki! Seuraa ilmoitteluamme.

Viikonloppuun valitaan 7 perhettä.

Yhteistyössä

Malike, Suomen CP-liitto, Luonto Kaikille Kainuu -hanke sekä Vuokatin Urheiluopisto.

Perhe Malikkeen järjestämällä Hossan vaelluksella 2018. Kuva: Malike