Luontoelämyksiä ja vertaistukea -viikonloppu, Saariselkä SIIRRETÄÄN KORONAN VUOKSI

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 23.4.2021
Päättyy: 25.4.2021

Huom! Kurssi siirtyy koronatilanteen vuoksi. Lisätietoa asiasta myöhemmin.

Tule mukaan perheiden luontoviikonloppuun nauttimaan luontoelämyksistä ja vertaistuesta. Kurssi on suunnattu liikkumisessaan apuvälineitä käyttäville, alle 18-vuotiaille lapsille ja nuorille sekä heidän perheilleen. Majoitumme Tievatuvalla Saariselällä.

Kurssin alustavassa ohjelmassa on mm. laskettelua, mäenlaskua, hiihtoretki evästelyllä ja mukavaa yhdessäoloa. Vammaisten lasten ja nuorten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Kurssin aikana huomiodaan tarkkaan koronasta johtuvat suositukset, esimerkiksi turvavälit ja maskien käyttö. Tämän lisäksi toiminta järjestetään pääasiassa ulkona.

Kurssin omavastuu sisältäen ruokailut, viikonlopun ohjelman ja majoituksen on 60 €/aikuinen ja 20 €/lapsi. Mukaan valitaan 7 perhettä. Hakemuslomakkeen löydät (siirry sivulle):
täältä.

Yhteistyössä: Malike ja Erityislasten Omaiset ry

Malike

Malike tarjoaa osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille. Lue lisää toiminnastamme sivulta
www.tukiliitto.fi/malike