Lumitapahtuma, Himos, Jämsä

Tapahtuma alkaa 50 päivän päästä
Alkaa: 16.1.2021
Päättyy: 16.1.2021

Tervetuloa soveltavan alppihiihdon ja lumilautailun kokeilutapahtumaan Himoksen Lumilaan! Matalan kynnyksen talvitapahtumassa riittää puuhaa koko päiväksi. Lumilan alueella on neljä hissiä ja luistavia laskumäkiä niin suksilla, lumilaudalla, pulkalla, rattikelkalla kuin tubing-renkaallakin laskemiseen. Alueella on myös leikkipaikka keinuineen ja liukumäkineen. Omia eväitä voi nauttia alueen kolmella laavulla. Alueelta löytyy myös WC-tilat.

Soveltavan alppihiihdon laskijat voivat ilmoittautua kelkka- ja pystylaskettelun tai lumilautailun opetukseen yhdessä oman avustajansa kanssa. Avustajalta toivotaan hyvää laskettelutaitoa. Opetuksen omavastuuosuus on 20 €/laskija sisältäen soveltavan alppihiihdon ja tarvittaessa avustajan välineet opetuksen ajaksi. Hinta ei sisällä vakuutusta.

Ilmoittautuneen laskijan lisäksi koko hänen perheensä on tervetullut tapahtumaan, sillä tarjoamme alueliput Lumilaan koko perheelle (norm. 5-12 €/hlö).

Tapahtumassa on mahdollisuus tutustua Malikkeen ja Solian talviliikkumisen apuvälineisiin. Lisäksi tarjolla on ohjausta maastohiihtoon.

Ilmoittaudu tapahtumaan viimeistään 6.1.2021. Kannattaa kuitenkin toimia nopeasti, sillä paikkoja on rajoitetusti. Ilmoitautumislomakkeen voit täyttää täällä.

Yhteistyössä: Malike, Suomen Paralympiakomitea, Sokeain lasten tuki ry.