Liittokokous 2020

Liittokokous 26.9.2020
Tampere-talo, sali Duetto 1, 2.krs

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n liittokokous
Kokous alkaa 26.9.2020 kello 10 Tampere-talossa Tampereella.

Hallituksen päätöksellä liittokokous järjestetään tällä kertaa vain virallisille kokousedustajille. Yhdistys voi valtuuttaa asiamiehen käyttämään kaikkia yhdistyksen ääniä kokouksessa. Lisäksi liittokokoukseen osallistuminen on mahdollista myös etäyhteyksin. Yhdistyslakiin epidemiatilanteen vuoksi tehtyjen väliaikaisten muutosten vuoksi nämä ovat mahdollisia, vaikka niitä ei ole liiton sääntöihin kirjattu.

Puheenjohtajille lähtee juhannuksen jälkeen kokousposti.
Ilmoittautuminen ja valtakirjakysely toimitetaan sähköpostitse 14.8. puheenjohtajille. tämä tulee palauttaa sähköisesti viimeistään 18.9. Yhdistys ilmoittaa silloin edustajansa, osallistumistapansa sekä alustavat näkemyksensä päätettäviin asioihin, kokouksen kulun joudattamiseksi.

Kokous striimataan, jolloin kaikki halukkaat pääsevät seuraamaan kokousta. Voit seurata kokousta tästä linkistä kokouksen alettua.

Aloitteiden jättämisen aikataulu ei muutu.

Liittokokouksessa jäsenet käyttävät Tukiliiton ylintä päätösvaltaa. Liittokokous kokoontuu joka vuosi. Se valitsee liittohallituksen uudet jäsenet ja käsittelee vuosikertomuksen. Liittokokous käsittelee myös tulevan vuoden toimintasuunnitelman ja tekee näin päätöksiä tulevasta.

Liittokokousmateriaali ja muuta lisätietoa https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/liittokokous/