Liittokokous 12.6.2021, Tampere-talo

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 12.6.2021
Päättyy: 12.6.2021

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n liittokokous 2021 järjestetään poikkeusjärjestelyin lauantaina 12.6.2021 kello 10:00 jäsenyhdistysten virallisille edustajille ja asiamiehille. Virallinen kokouspaikka on Tampere-talo, mutta toivomme että yhdistykset suunnittelevat osallistumista ensisijaisesti etäyhteyksin ja asiamiehen välityksellä. Rajoitustoimenpiteet näyttävät jatkuvan tiukkoina Pirkanmaalla, joten Tampere-talossa toivotaan osallistuvan vain niiden, joiden on välttämätöntä olla paikalla.

Kaikki halukkaat pääsevät seuraamaan liittokokousta suorana verkon välityksellä alkaen kello 10. Tervetuloa mukaan tästä linkistä:
www.mediaserver.fi/live/tukiliitto

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n liittokokous lauantaina 12.6.2021

8.30 – 10.00 Ilmoittautuminen ja etäosallistujien yhteyksien tarkistus
10.00 – 12.00 Liittokokous
12.00 Lounas
13.00 – 16.00 Liittokokous jatkuu

Sääntömuutokset liittokokouksessa 2021
Jäsenyhdistyksillä ja kokousedustajilla on liittokokouksessa mahdollisuus kehittää Tukiliittoa. Tietoa jäsenyhdistyksille löydät tästä linkistä:
Kehitysvammaisten Tukiliiton sääntömuutokset liittokokouksessa 2021.

Liittokokousmateriaalit 2021:

Yhdistysten ja tukipiirien puheenjohtajille on lähetetty 9.3.2021 sähköpostitse ja 29.3.2021 maapostitse kokouskutsu, tietoa yhdistyksille -kirje sekä yhdistysluettelo äänimäärineen.

Testikokokoukset 1.6. ja 7.6. kello 17-18.  Liittokokouksen etäosallistumisen testikokoukseen ilmoittaudutaan valtakirjakyselyn mukana tulleen linkin kautta 5.6. mennessä. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä wilma.karikko@tukiliitto.fi

Lisätietoja liittokokousjärjestelyistä antavat 15.4. alkaen:
Soilikki Alanne, 040 4839 318,
soilikki.alanne@tukiliitto.fi