Liittokokouksen testikokous ja koeäänestys

Tapahtuma alkaa 18 päivän päästä
Alkaa: 6.6.2022
Päättyy: 6.6.2022

Liittokokoukseen 11.6. osallistuville virallisille kokousedustajille järjestetään koeäänestys ja testikokous ma 6.6. klo 17-18.

Tässä kokouksessa käydään läpi kokouskäytännöt ja sähköinen äänestäminen sekä on mahdollista testata etäyhteyksien toimintaa.

Testikokoukseen kutsutaan kaikki kokoukseen valtakirjakyselyssä ilmoittautuneet viralliset kokousedustajat. Tämä valtakirjakysely on lähtetetty yhdistysten puheenjohtajille (vko 18).

Liittokokouksessa on käytössä sähköinen äänestys erillisen äänestyspalvelun kautta. Jokainen virallinen kokousedustaja tarvitsee tämän takia kokoukseen mukaan älypuhelimen, tabletin tai kannettavan tietokoneen, jossa on internet yhteys. Jos virallisella kokousedustajalla ei ole puhelinta (äänestyskoodi tulee tekstiviestinä) eikä tällaista laitetta, jossa on internetyhteys, niin äänestysmahdollisuus järjestetään Tampere-talossa. Tämän takia heidän tulee ilmoittautua etukäteen eli 27.5. mennessä ja ilmoittaa henkilön nimi ja yhteystiedot osoitteeseen liittokokous@tukiliitto.fi.

Salla Pyykkönen
salla.pyykkonen@tukiliitto.fi