Liittokokouksen testikokous ja koeäänestys

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 6.6.2022
Päättyy: 6.6.2022

Liittokokoukseen 11.6. osallistuville virallisille kokousedustajille järjestetään koeäänestys ja testikokous ma 6.6. klo 17-18.

Tässä kokouksessa käydään läpi kokouskäytännöt ja sähköinen äänestäminen sekä on mahdollista testata etäyhteyksien toimintaa.

Testikokoukseen kutsutaan kaikki kokoukseen valtakirjakyselyssä ilmoittautuneet viralliset kokousedustajat. Linkki testikokoukseen on lähetetty sähköpostitse Tervetuloa liittokokoukseen -kirjeessä 1.6.2022.

Liittokokouksessa on käytössä sähköinen äänestys erillisen äänestyssovelluksen kautta. Jokainen virallinen kokousedustaja tarvitsee tämän takia kokoukseen mukaan älypuhelimen, tabletin tai kannettavan tietokoneen, jossa on internet yhteys ja internetselain. Jos virallisella kokousedustajalla ei ole kokouksessa käytettävissä sellaista  puhelinta eikä laitetta, jossa on internetyhteys, niin äänestysmahdollisuus järjestetään Tampere-talossa. Tässä tilanteessa heidän tulee ilmoittautua etukäteen ja ilmoittaa pe 3.6. mennessä henkilön nimi ja yhteystiedot osoitteeseen liittokokous@tukiliitto.fi.

Sari Pohjolainen, sari.pohjolainen@tukiliitto.fi

Ritva Still, ritva.still@tukiliitto.fi