Liikkeelle luontoon! Toimintavälineiden kokeilutapahtuma klo 13 – 17, Vihti PERUTTU

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 29.5.2021
Päättyy: 29.5.2021

Huom! Tapahtuma on peruttu, mutta tule mukaan Kiljavalle 28.8. Suomen luonnon päivänä. Tapahtumassa mukana osittain samanlaista ohjelmaa ja samoja toimijoita!

Vammaisjärjestöt kutsuvat kaikki Liikkeelle luontoon!

Upea suurtapahtuma Salmen ulkoilualueella. Vuonna 2019 tapahtuma keräsi noin 400 kävijää.

Päivän aikana on mahdollista kokeilla erilaisia apu- ja toimintavälineitä sekä harrastuksia. Pääset retkeilemään metsässä sekä paistamaan vaahtokarkkeja ja tikkupullaa. Voit myös kokeilla melontaa, pyöräilyä tai poniratsastusta ja saat tietoa kommunikoinnin tavoista ja mahdollisuuksista. Kahvila Pohjoisessa Pirtissä voit nauttia omakustanteisen keittolounaan.

Tapahtumassa on tarjolla ohjausta ja neuvontaa toimintavälineiden soveltuvuudesta ja hankinnasta sekä mahdollisuus tutustua eri järjestöjen toimintaan mukavan toiminnallisen tekemisen lomassa. Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin. Ei ennakkoilmoittautumista!

Yhteistyössä: Kehitysvammaisten Tukiliitto ja sen Malike-toiminta, SOLIA, Vammaisperheyhdistys Jaatinen ry, Espoon Kehitysvammatuki ry, Kehitysvammatuki 57 ry, Suomen CP-liitto ry, Leijonaemot ry, Uudenmaan Epilepsiayhdistys ry, Kahvila Pohjoinen Pirtti, Sea Star Events, Ricasluonto ja Adventuristo

Malike

Malike tarjoaa osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille. Lue lisää toiminnastamme sivulta
www.tukiliitto.fi/malike