Liikkeelle luontoon! Toimintavälineiden kokeilutapahtuma klo 13-17, Vihti

Tapahtuma alkaa 182 päivän päästä
Alkaa: 6.6.2020
Päättyy: 6.6.2020

Vammaisjärjestöt kutsuvat kaikki Liikkeelle luontoon!

Upea suurtapahtuma Salmen ulkoilualueella. Viime vuonna tapahtuma keräsi noin 400 kävijää.

Päivän aikana on mahdollista kokeilla erilaisia apu- ja toimintavälineitä sekä harrastuksia. Pääset retkeilemään metsässä sekä paistamaan vaahtokarkkeja ja tikkupullaa. Voit myös kokeilla melontaa, pyöräilyä tai poniratsastusta ja saat tietoa kommunikoinnin tavoista ja mahdollisuuksista. Kahvila Pohjoisessa Pirtissä voit nauttia omakustanteisen keittolounaan.

Tapahtumassa on tarjolla ohjausta ja neuvontaa toimintavälineiden soveltuvuudesta ja hankinnasta sekä mahdollisuus tutustua eri järjestöjen toimintaan mukavan toiminnallisen tekemisen lomassa. Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin. Ei ennakkoilmoittautumista!

YHTEISTYÖSSÄ: Kehitysvammaisten Tukiliitto ja sen Malike-toiminta, LUKA-hanke, SOLIA, Vammaisperheyhdistys Jaatinen ry, Minua kuullaan -hanke, Espoon Kehitysvammatuki ry, Kehitysvammatuki 57 ry, Suomen CP-liitto ry, Leijonaemot ry, Uudenmaan Epilepsiayhdistys ry, Invalidiliiton TuleApu-hanke, Soveli, Kahvila Pohjoinen Pirtti, Sea Star Events, Ricasluonto ja Adventuristo

LISÄTIETOJA: Soile Honkala, Malike