Liikkeelle-loma, Leppävirta

Tapahtuma alkaa 175 päivän päästä
Alkaa: 9.6.2019
Päättyy: 14.6.2019

Ulkoilua, uusia kokemuksia ja vertaistukea.

Liikkeelle-perhelomalla Sport & Spa Hotel Vesileppiksessä nautitaan kesäisestä tekemisestä koko perheen voimin. Loma on tarkoitettu perheille, joiden lapsi tai nuori tarvitsee osallistumiseen toimintavälineen ja toisen ihmisen apua.

Loman alustavassa ohjelmassa on mm. pyöräretki, melontaa ja metsäretki. Lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Tavoitteena on virkistävä loma, jonka aikana saadaan ideoita perheen arkiliikkumiseen ja päästään keskustelemaan  muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

MTLH myöntää lomalle valituille lomatuen. Omavastuuosuus aikuisilta on 20 euroa / vrk sisältäen täysihoidon, lapset lomailevat maksutta. Yhteistyössä Malike, MTLH ry ja Sport & Spa Hotel Vesileppis.

Täytä sähköinen lomatukihakemus (loman nimi Voimaa vertaisuudesta -lomat lapsiperheille) 9.3.2019 mennessä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n sivuilla.