Läheinen-lapsi -tsemppitapaaminen, Tampere

Tapahtuma alkaa 139 päivän päästä
Alkaa: 20.11.2020
Päättyy: 21.11.2020

Toimintapäivä perheiden erityisille alle 18-vuotiaille ja heidän tärkeille aikuisilleen

Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen
20.-21.11.2020, Tampere, Tulppaanitalo

Kukin lapsi / alle 18-vuotias nuori saa ottaa mukaansa viikonlopun viettoon itselleen kaksi tärkeää aikuista. Aikuiset voivat olla vaikka mummo, eno tai kummit.

Isät, äidit ja sisarukset jätetään tällä kertaa kotiin.

Tsemppitapaaminen on maksuton ja sisältää ruokailut, yhden yön majoituksen ja ohjelman.

Tapaaminen alkaa perjantaina 20.11 yhteisellä kokoontumisella Tulppaanitalolla klo 18. Tapaaminen päättyy lauantaina 21.11 klo 18 mennessä. Aikataulu täsmentyy myöhemmin.

Tapaamisessa on sekä kaikille yhteistä ohjelmaa että omaa ohjelmaa niin läheisille kuin lapsille. Tukiliiton ohjaajat puuhailevat lasten kanssa siellä minne lapset haluavat Tampereen keskustan alueella mennä. Ohjauksessa on käytössä kuvat, ja erityistarpeet huomioidaan myös muutoin. Läheisille järjestetään mahdollisuus vertaistuelliseen keskusteluun ja ajatusten jakamiseen.

Tapaamiseen otetaan 4 lasta / nuorta läheisineen. Etusijalla valinnassa ovat hakijat, jotka eivät ole aiemmin olleet Läheinen-lapsi -tsemppitapaamisessa. Muuten paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa syksyllä. Tukiliiton tapahtumissa noudatetaan syksyllä 2020 seuraavia turvallisuusohjeita. Seuraamme aktiivisesti koronaepidemian kehittymistä.

Lisätietoja:

Tanja Laatikainen, 040 5268 272