Läheinen-lapsi -tsemppitapaaminen: TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 24.1.2020
Päättyy: 25.1.2020

Toimintapäivä perheiden erityisille alle 18-vuotiaille ja heidän tärkeille aikuisilleen

Läheinen ja lapsi -tsemppitapaaminen
24.-25.1.2019, Tampere, Tulppaanitalo

Kukin lapsi / alle 18-vuotias nuori saa ottaa mukaansa viikonlopun viettoon itselleen kaksi tärkeää aikuista. Aikuiset voivat olla vaikka mummo, eno tai kummit.

Isät, äidit ja sisarukset jätetään tällä kertaa kotiin.

Tsemppitapaaminen on maksuton ja sisältää ruokailut, yhden yön majoituksen Sokos hotel Tornissa ja ohjelman.

Tapaaminen alkaa perjantaina 24.1 yhteisellä kokoontumisella Tulppaanitalolla klo 18. Tapaaminen päättyy lauantaina 25.1 klo 18 mennessä. Aikataulu täsmentyy myöhemmin.

Tapaamisessa on sekä kaikille yhteistä ohjelmaa että omaa ohjelmaa niin läheisille kuin lapsille. Tukiliiton ohjaajat puuhailevat lasten kanssa siellä minne lapset haluavat Tampereen keskustan alueella mennä. Ohjauksessa on käytössä kuvat, ja erityistarpeet huomioidaan myös muutoin. Läheisille järjestetään mahdollisuus vertaistuelliseen keskusteluun ja ajatusten jakamiseen.

Tapaamiseen otetaan 10 lasta / nuorta läheisineen. Etusijalla valinnassa ovat hakijat, jotka eivät ole aiemmin olleet Läheinen-lapsi -tsemppitapaamisessa.
Muuten paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tapahtuma on täynnä. Voit ilmoittautua jonotuslistalle, laita viestiä osoitteeseen tanja.laatikainen@tukiliitto.fi

Lisätietoja:

Tanja Laatikainen, 040 5268 272